sobota, 24 grudnia 2016

Przeczytaj!

Po długiej przerwie wracam, jednak nie jestem pewna, czy jest do czego. Przez cały ten czas, starałam się coś napisać, ale wszystkie próby kończyły się niepowodzeniem. Obiecałam, że opowiadanie będzie miało 20 rozdziałów, niestety zmuszona jestem skrócić go o te 5 i zakończyć na następnym, który postaram się wkrótce opublikować. 
Ale właśnie, tutaj pojawia się kolejny problem. 
Wiem, że długo mnie nie było, dlatego nie spodziewam się dużej aktywności na tym blogu. Przepraszam wszystkich, którzy czekali i zostali zawiedzeni. Prawda jest taka, że zawiodłam nie tylko was, ale i samą siebie. Przez cały ten czas czytałam inne blogi anonimowo, nie logując się na swoje konto. Dlaczego? Chyba się bałam. 
Bałam się tego, co tu zobaczę. 
Nie chce rzucać słów na wiatr, jednak w mojej głowie pojawił się zarys nowej, zupełnie innej fabuły niż ta tu. Czy go zrealizuję? To zależy od mojej weny, ale również od was.

Jeżeli jesteś dalej ze mną i czekasz na zakończenie historii, daj znać pod tym postem, to będzie dla mnie informacja, czy jest sens dokańczać tę opowieść.

16 komentarzy:

  1. Jest sens!
    Jestem tu i cie kocham!,
    I nie zawiodlas nas!
    Kazdy ma taki okres..
    Ja tez jak widac
    Ale obie to poprawimy prawda?
    Kocham Cię
    Wesołych świat 💓 👄
    Dawna NinuśPeridia

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc czekam na zakończenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że jest sens kończyć! Myślę, że dużo osób cierpliwie czeka na jakiś znak od Ciebie. Osobiście, bardzo uwielbiam Twoje opowiadanie, piszesz świetnie i mam nadzieję, że nie zakończysz na tym i zaczniesz coś nowego. Jesteś genialną pisarką. Każdego dopada kiedyś taki okres. Mój gorszy czas trwał przez niecały rok. Ale nie poddałam się, wróciłam do pisania, przezwyciężylam to i ide do przodu. Póki co, nie mogę się doczekać zakończenia tej historii. Na pewno będzie świetnie! Buziaki, trzymaj się.
    I wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. ❤❤❤❤
    Wesołych Świąt ☺
    Będę czekać na ciebie ❤
    Buziaki Ani 😘 ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czekam! Świetnie mi się czytało to opowiadanie i chciałabym również zobaczyć jego zakończenie :) Jestem również ciekawa twojego nowego pomysłu. Sama próbuje coś stworzyć od dłuższego czasu i jakoś nie mogę zebrać się w sobie, mimo że już coś mam napisane, ale zawsze jest jakieś "ale", ehh..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prawie codziennie wchodzę i patrzę czy coś dodałaś. Nie przejmuj się czasem, że nie zdążyłaś napisać. Wierni czytelnicy poczekają ile trzeba. I zapomniałaś chyba o jednej rzeczy. Pisanie powinnło Tobie sprawiać przyjemność. Nie innym, tylko Tobie. Rozdziały na siłę nie wychodzą. Ja poczekam ile trzeba i zawsze będę czytać. Ale nic na siłę.
    ~osoba, która mówi co myśli~

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem i nie mogę się doczekać rozdziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że ma to sens. Chcę wiedzieć, jak to się zakończy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że ma to sens. Chcę wiedzieć, jak to się zakończy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest sens!!!
    A kiedy planujesz dodać kolejny??

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jest jakiś sens, tylko czasami głęboko ukryty. Jesteś genialna i po prostu musisz uwierzyć w siebie : ) Codziennie tu wchodzę i patrzę czy czegoś nie dodałaś i myślę, że nie tylko ja :-) Z niecierpliwością czekam na nexta ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest sens! Proszę!!!! Czekam na następny!!!! ♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆☆¤¤♡♡♡♡♡♡¤¤¤¤¤¤♡♡♡☆☆¤¤♡☆¤¤♡☆¤¤☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejo jesteś jeszcze?
    Dodasz jakiś rozdział albi coś czekam z niecierpliwością! Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Zostaw po sobie ślad, to bardzo motywuje do pracy ;)